En ole löytänyt äärimmäisen epäselvistä ja puutteellisista viranomaistiedotteista syytä miksi keilahalli pitäisi sulkea, joten ainakin toistaiseksi keilaaminen jatkuu! Mitään vedenpitävää tietoa asiasta ei tunnu tällä hetkellä saavan miltään taholta, joten yritämme tulkita tietoja parhaamme mukaan. Laki ravintoloiden sulkemisesta on sen sijaan mennyt tänään (8.3.) iltapäivällä läpi eduskunnassa, ja sulku alkanee tiistaina. Tämän vuoksi kylmäkaappimme on säpissä tällä tietoa 28.3. saakka.

Kuntosalitoimintaan ei Pohjois-Suomen koronakoordinaatioryhmän ohjeistuksen mukaisesti ole tullut muutoksia. Kuntosalille pääsee siis normaalisti kertakäyntinä keilahallin aukioloaikoina, tai kuukausikortilla joka päivä klo 6 – 22.

Hallissamme on voimassa koronaviruksesta johtuva poikkeusohjeistus, sekä maskisuositus yli 12-vuotiaille. Keilauksen aikana maski ei ole välttämätön, mikäli tilassa ei ole seurueesi lisäksi muita, tai koet muuten, että turvaväli on riittävä (esim. 1-2 keilarataa + keskikäytävä väliä = 5-6m:n välimatka). Vaihtoruuhkien välttämiseksi keilailutunnin kesto on 55min. Tutustu ohjeistukseen etukäteen tästä.

Aukioloaikoihin voi tulla muutoksia. Ajankohtaiset aukioloajat ja varaustilanteen löydät helpoiten varauskalenteristamme: https://www.varaavuoro.com/split45
Voit tehdä ennakkovarauksen huoletta, sillä olemme yhteydessä puhelimitse, mikäli aukioloa joudutaan muuttamaan. Huolehdithan siis, että jätät varaukseen oikean puhelinnumeron.

Suosittelemme vahvasti ennakkovarausta henkilömäärän rajaamiseksi. Emme välttämättä pysty ottamaan vastaan ilman varausta tulevia asiakkaita, vaikka ratoja olisikin vapaana. Perheille, joissa on 4 henkilöä tai enemmän, suosittelemme varaamaan useamman radan riittävien turvavälien takaamiseksi.

Vastuu toiminnan turvallisuudesta on yrittäjällä. Tämän vuoksi pidätämme oikeuden perua keilavuorosi, mikäli esim. liian suuresta henkilömäärästä johtuen emme voi taata riittäviä turvavälejä, tai voimassa olevaa ohjeistusta ei noudateta.

Noudattamalla annettuja ohjeistuksia autamme pitämään keilahallit avoinna.

Viikko 10 (8.-13.3.) avoinna:
Ma – la 12 – 20
hohtokeilaus ma – pe 15 – 16
hohtokeilaus pe – la 16 – 20.

Ma – pe 12 – 16 Haapajärven koululaisten (ala- ja yläkoulu) perheille keilaus 8€/rata/tunti. Yhteistyössä Haapajärven Nuorisopalvelut.

Kuntosalille kuukausikortilla joka päivä klo 6 – 22.